Fysiotherapeut Beens, A.T.

Man
Specialisme
Manueel therapeut
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Beens, A.T., Fysiotherapiepraktijk Comeniuspraktijk, Fysiotherapeuten - Naarden op 7 juli 2014

Overige aandoeningen

Andre is een echte vakman. Als je acute klachten heb kun je snel op zijn hulp rekenen. Hij heeft me altijd goed geholpen om mijn rug-,nek- en schouderklachten aanzienlijk te verminderen. Ook biedt hij altijd een luisterend oor en beschikt over veel inlevingsvermogen. Ik heb ook veel gehad aan zijn waardevolle oefenopdrachten die hij meegeeft.En die pas ik nog steeds toe ook als ik geen klachten heb, het scheelt echt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beens, A.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.