Waardering over Beens, A.T., Fysiotherapiepraktijk Comeniuspraktijk, Fysiotherapeuten - Naarden op 5 april 2015

9.7
  • Enkelbandletsel

Ik kom al jaren bij Andre als ik een fysieke klacht heb. Na intake en check/analyse van de klacht begint direct de aanpak. Soms massage of het ter plekke inleren van oefeningen om in de week zelf aan de slag te kunnen. In het geval met de enkelbanden (gevolg van een uitglijder bij tennis) werd bij de eerste keer ook tape aangebracht ter ondersteuning. En later een instructie voor het aanbrengen van een ondersteunend rekverband. Meestal is de behandeling van korte duur, 3 tot 4 keer. Ik ben zeer tevreden omdat het snel en goed gebeurd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beens, A.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.