Waardering over Berghout, M.P., Fysiotherapiepraktijk Fysiosportive Singel - Amsterdam op 20 december 2016

9.3

Maurice is een ontzettend fijne fysiotherapeut. Hij heeft mij circa een half jaar behandeld voor schade aan mijn kniekapsel. Hij was altijd ontzettend flexibel met afspraken en zorgde dat er altijd genoeg tijd was om eerst te luisteren naar mijn voortgang, vervolgens uitgebreid oefeningen in de zaal te doen en daarna een volgende afspraak in te plannen. Tijdens de afspraken vond ik zijn omgang erg goed, hij is duidelijk sociaal erg sterk. Dit zie je terug in een positieve en energieke houding. Hij heeft tijdens dit half jaar altijd verschillende oefeningen voor mij bedacht waardoor ik mezelf constant kon blijven uitdagen en de juiste stappen richting revalidatie kon maken. Ook paste hij verschillende behandeltechnieken toe, zo gingen wij meestal de zaal in maar heeft hij mij ook onderworpen aan twee dry-needling sessies. Maurice voelt zich mijns inziens thuis in de sportschool en gaat erg goed om met de andere aanwezige fysiotherapeuten. Op het gebied van informatie scoort hij ook hoog omdat hij altijd meer dan voldoende duidelijk overbracht waarom we bepaalde oefeningen deden en wat hij hiermee probeerde te bereiken. Ook voerde ik naast onze sessies oefeningen uit die hij mij meegaf, deze kreeg ik altijd keurig uitgetekend op een blaadje mee met hoe en hoe vaak ik de oefening uit diende te voeren. Ik heb altijd het gevoel gehad dat Maurice oprecht luisterde naar wat ik zei, hij vroeg ook constant naar hoe ik dingen zelf had ervaren en vanwege het feit dat hij altijd de oefeningen aanpaste naar hoe ik ergens op had gereageerd of hoe ik een oefening had ervaren kan ik niet anders dan hem hierom prijzen. Ook heb ik mij nooit gehaast gevoeld of het gevoel gehad dat ik werd gedwongen oefeningen op een niveau uit te oefenen waar ik mij niet comfortabel bij voelde. De accommodatie was voor mij altijd goed maar hier zit denk ik het grootste verbeterpunt uit de behandeling. De locatie is fantastisch, direct achter paleis de dam, maar het is wel een erg drukke sportschool. Hier zag Maurice gelukkig vaak eerder een uitdaging dan een teleurstelling als er iets bezet was en met een breed scala aan beschikbare oefeningen die hij beheerst heb ik hier nooit last van gehad. Altijd wist hij snel te schakelen naar een andere oefening waardoor dit voor mij geen enkel probleem heeft opgeleverd. Concluderend zou ik nog willen opmerken dat Maurice een erg goede fysiotherapeut is met veel passie voor zijn werk, dit doet hij dan ook met veel positieve energie waardoor je graag terugkeert bij zijn sessies. Hij heeft mij fantastisch geholpen en ik raad hem dan ook van harte aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Berghout, M.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.