Fysiotherapeut Bernard, H.P.

Fysiotherapeut

Er zijn nog geen waarderingen Waarderen

Waardering over Bernard, H.P., Fysiotherapiepraktijk Bweging Fysiotherapie Amstelveen - Amstelveen op 22 maart 2016

Driekus, mijn bijnaam voor heling. De persoon die mijn pijn draagbaar maakt en mijn bewegingsvrijheid veruit vergroot. Ik heb sinds 2008 een plexusleasie in mijn schouder met bijkomstigheid enorme zenuwpijn. Na een aantal behandelingen heb ik veel meer bewegingsvrijheid in mijn arm en 'gelukkig' veel minder pijn. Voorlopig ben ik nog onder behandeling want hij wil de rest van het lichaam ook renoveren, mijn incomplete dwarsleasie. Nog een hele weg te gaan maar samen met Driekus zijn hulp blijft het leven voor mij aangenaam, voor u ook?Thanks!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bernard, H.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.