Waardering over Betten, A.M., Fysiotherapiepraktijk Medisch Punt, Fysiotherapie - Amsterdam op 23 oktober 2020

• N.v.t.

9.8

In september ben ik ongelukkig ten val gekomen en heb daarbij een De Morel-Lavallée laesie opgelopen aan m'n bovenbeen. Dit komt weinig voor en er is relatief weinig over bekend. Via een zoektocht op internet kwam ik in contact met Anita Betten, die hiermee bekend is. Ik ben zeer tevreden over haar. Ondanks dat zij mij vanwege de afstand (ik woon in Limburg) niet kon behandelen heeft ze er alles aan gedaan om mij per mail te helpen en zeer uitgebreid en deskundig advies te geven, zelfs in het weekend. Tevens heeft ze mijn oedeemtherapeute geadviseerd hoe te behandelen. Ruim een week geleden ben ik op advies van Anita behandeld in het ziekenhuis in Breda. Ik ben ontzettend blij en dankbaar want zonder haar advies was mijn behandeling niet zo snel gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Betten, A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.