Fysiotherapeut Beumer-Veldhuis, T.M.

Fysiotherapeut

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Beumer-Veldhuis, T.M., Fysiotherapiepraktijk FysioHolland Medicort Naarden (Bergman Clinics) - Naarden op 27 april 2018

Zeer professioneel, kundig, en sociaal. Er word niet om zaken heen gedraaid. Daar waar ik zelf verantwoordelijk ben in mijn herstel, word mij dat verteld. Alles wat zij kan doen om daarin te ondersteunen, doet ze ook. Daarnaast doet zij voor mijn gevoel ook net een stapje extra. Denkt mee voor het dagelijks leven en de wensen daarin, en zal daarin altijd denken vanuit haar profesionele functie. Echt top! Zeer prettig in contact. Voor mij geen andere fysio voor mijn hand en pols dan Beumer-Veldhuis, zij heeft haar sporen bij mij meer dan verdiend en is een zeer belangrijke schakel in mijn huidige kwaliteit van leven! Enig puntje ter verbetering is de locatie van de balie bij de ingang. Bij drukte staat de gang vol met mensen die zich moeten melden. Dat zou iets gestroomlijnder kunnen. Ik kan mijn behandelde aandoening niet selecteren, maar het gaan om instabiliteit, pijnklachten en een verkeerde stand van botjes, is de rechter hand/pols.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beumer-Veldhuis, T.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.