Waardering over Bier, J.D., Fysiotherapiepraktijk FS Fysio, locatie Fascinatio - Capelle aan den IJssel op 24 februari 2014

3.3

Ik ben voor schouderklachten bij deze therapeut geweest. Het maken van met name vervolgafspraken was erg moeilijk. Hij geeft les en was daardoor niet flexibel in afspraaktijden. Kreeg het idee me meer naar hem te moeten schikken i.p.v. andersom. Verder vond ik het in de omgang een arrogant persoon. Hij heeft een bepaald idee over je als mens en klacht en daar moet je aan voldoen en naar luisteren. Eigen inbreng en gedachten werden niet gewaardeerd. Op de website staat ook dat hij het belangrijk vind om de patiënt uit te leggen wat hij heeft. Dat bleek inderdaad. Na enkele behandelingen een andere praktijk opgezocht en goed geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bier, J.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.