Fysiotherapeut Bikker-Enserink, S.J.

Fysiotherapeut

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

5 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Fysiotherapiepraktijk Trias Fysiotherapie & Sportrevalidatie Mississippidreef - Utrecht

3 februari 2020 - Geplaatst door de redactie

Al diverse malen bij Simone geweest voor verschillende klachten. Simone neemt altijd de tijd voor je, ze hoort wat je zegt en helpt je binnen je eigen mogelijkheden. Daarnaast is ze een kundig...

9.5

9 mei 2018 - Geplaatst door de redactie

Ik ben al jaren patiënt bij Trias. In februari 2012 brak ik mijn enkel op 5 plaatsen. Lange revalidatie. Begonnen bij Erwin, maar die ging weg, toen kwam ik bij Simone terecht. Goed advies van haar...

9.8

5 oktober 2017 - Geplaatst door de redactie

Ik ben erg tevreden over de behandelingen bij Simone. Ze luistert goed, komt met goede oefeningen, masseert goed, is erg aardig en leuk om mee te praten, is niet gehaast en neemt de tijd voor je....

9.5

27 september 2017 - Geplaatst door de redactie

Simone is vriendelijk, begrijpt de klachten goed, behandeling goed, een goede fysiotherapeut

8.8

4 september 2017 - Geplaatst door de redactie

Simone kan goed luisteren, is empathisch en als fysiotherapeute terzake kundig. Neemt de tijd voor de behandeling. Aangename persoonlijkheid.

9.3

Filters