Waardering over Bleeker, K.S., Fysiotherapiepraktijk Uw Fysiotherapeut - Rotterdam op 7 augustus 2018

9.7
  • Kniebandletsel

Ik heb in september 2016 kennis gemaakt met Karlijn n.a.v. een voetbalblessure (gescheurde voorste kruisband). Na een aantal afspraken heb ik voor het eerst gezien hoe scheef mijn lichaamshouding is. Door hard te werken met Karlijn heb ik zonder operatie ervoor gezorgd dat ik weer kon voetballen met en veel betere lichaamshouding. Na 9 maanden toch besloten om de operatie te ondergaan vanwege de vele blessures tijdens het voetballen. Ik ben nu 5 weken geleden geopereerd en ben keihard aan het werken aan mijn herstel. Karlijn begeleidt mij daar goed bij door voornamelijk ook aandacht te besteden aan hetgeen wat ik buiten de fysio om moet doen voor een voorspoedig herstel. Ondertussen is ze vakkundig genoeg om meteen ook aandacht te besteden aan mijn lichaamshouding, waardoor ik in staat ben de belasting van mijn spieren evenrediger te verdelen. Dit zorgt er tevens voor dat ik mij fitter voel en het gevoel heb dat ik meer aan kan. Ik kan niet wachten om weer klaar te zijn om te voetballen. Bedankt voor alles Karlijn, maar je bent voorlopig nog niet van mij af.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bleeker, K.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.