Waardering over Boekema, R.D., Fysiotherapiepraktijk GSR - Groningen Sport Revalidatie - Groningen op 20 juni 2012

9.5

Ik ben een student die zowel voetbalt als tennist. Aan het eind van mijn seizoen bij voetbalclub The Knickerbockers kreeg ik last van mijn knie door overbelasting. Hier heb ik een aantal maanden mee rondgelopen tot ik besloot naar een fysiotherapeut te gaan. Deze bleek na een behandeling van een aantal maanden niet verder te kunnen helpen. Via het Sport Medisch Adviescentrum van het Martini Ziekenhuis Groningen kwam ik terecht bij Roelof Boekema. Hij stelde al snel de juiste diagnose, ik had een jumpersknee. Met een gerichte behandeling (bestaande uit oefeningen die ik zelf thuis kon doen en oefeningen bij de praktijk van Boekema) en tweewekelijkse afspraken kwam er snel verbetering in mijn klachten. Na een traject van 3/4 maanden waren de klachten verdwenen en kon ik weer voluit mijn beide sporten beoefenen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boekema, R.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.