Waardering over Boekema, R.D., Fysiotherapiepraktijk GSR - Groningen Sport Revalidatie - Groningen op 19 juni 2012

9.8

Ik maak nogal wat trainingsuurtjes voor mijn favoriete sport tennis. Ik train ongeveer 10 uur in de week. Ik blijf het moeilijk vinden om mijn fysieke grens niet te overschrijden. Roelof is daar heel duidelijk in en daardoor luister ik beter naar mijn lichaam. De laatste keer heeft Roelof mij begeleid bij mijn achillespees blessure. Door zijn tennis ervaring was hij er snel achter wat er aan schorte en konden we snel handelen. En kon ik weer snel doen wat ik het liefste doe... tennissen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boekema, R.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.