Waardering over Boekema, R.D., Fysiotherapiepraktijk GSR - Groningen Sport Revalidatie - Groningen op 21 maart 2012

9.2

Nadat ik tijdens een voetbalwedstrijd door mijn rechterknie ben gegaan ben ik via een aanbeveling terecht gekomen bij Roelof Boekema. Afspraak maken was zeer makkelijk, tijdens de eerste afspraak heel deskundig te horen gekregen wat er aan de hand was en wat er ging gebeuren om mijn knieblessure te verhelpen. Zeer professionele hulp en behandeling gehad, aangepast aan het revalideren richting wedstrijdvoetbal. Nooit behandeld als nummer, Roelof was ook oprecht geïnteresseerd in andere zaken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boekema, R.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.