Fysiotherapeut Bosman, J.

Fysiotherapeut

Waardering over Bosman, J., Fysiotherapiepraktijk LOF Groningen, Fysiotherapie voor mensen met lymfoedeem, lipoedeem, kanker en oedeem, locatie Vechtstraat - Groningen op 5 januari 2019

Borstkanker

Een maand na de amputatie van mijn rechterborst kwam ik bij Joyce Bosman terecht. Zij is gespecialiseerd lymfoedeem-therapeute.Ik had nog veel klachten en vragen na de operatie.Joyce heeft alle tijd voor me genomen  en samen met mij een behandelplan opgesteld.Ik had veel last van wondvocht en pijnlijke spieren in mijn schouder,oksel en arm.De behandeling heeft me veel goed gedaan. Mijn arm is beweeglijk gebleven en mijn schouder en nek voelen veel soepeler aan.Er was alle tijd voor mijn ervaringen, zorgen en twijfels. Joyce heeft me veel goede adviezen en oefeningen gegeven zodat mijn grootste angst, het ontwikkelen van lymfoedeem, niet uitgekomen is.Ik beveel Joyce aan voor iedere vrouw met dezelfde  klachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bosman, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.