Waardering over Bouwman, T., Fysiotherapiepraktijk Centrum Evers manuele en fysiotherapie, locatie Asklepios - Barneveld op 6 november 2014

Theodora heeft mij persoonlijk alles gegeven wat ik zocht.... heb al vele jaren therapie elders gehad maar bleef vele klachten houden...en nu na al die jaren heb ik soms dagen dat het beter gaat... heb een erg lange weg te gaan nog en soms zijn er dagen dat ik het even niet zie zitten door die klachten maar ook daar kan Theodora goed mee overweg...ze is erg lief en weet ook op psychisch vlak hoe ze je moet motiveren... ze is een topper en ben erg blij met haar! Een dikke 10!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bouwman, T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.