Fysiotherapeut Bras, W.

Fysiotherapeut

Er zijn nog geen waarderingen Waarderen

Waardering over Bras, W., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapiepraktijk Westzijderveld - Koog aan de Zaan op 17 juli 2014

Begin december 2012 kwam ik thuis te zitten met zware bekkeninstabiliteit. Na verschillende behandelingen geprobeerd te hebben leek er bijna niets te veranderen. Via mijn ouders ben ik toen bij William gekomen. Die heeft mij toen verrassend snel weer op de been gekregen. Door mij vaardig te maken in het gebruik van verschillende oefeningen waardoor ik mijn belastbaarheid kon vergroten. Daarnaast heeft hij veel uitleg gegeven over de actie en reactie van spieren op mijn bekken waardoor het begrip groeide en ik gerichter de belasting van mijn bekken kon reguleren. Dit alles in combinatie met acupunctuur bleek uiteindelijk de oplossing voor een langdurige blessure.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bras, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.