Waardering over Bras, W., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapiepraktijk Westzijderveld - Koog aan de Zaan op 3 augustus 2012

6.5

Ik vond hem vrij stug overkomen. Zegt amper wat tijdens de behandeling. Ik kwam voor behandeling na kijkoperatie knie. Hij heeft onnodig veel pijn veroorzaakt tijdens en na de behandeling. Hij ging mijn scheenbeen masseren (wegens "vastzittend bindweefsel") terwijl ik dat bij mijn andere gezonde been ook heb. Dit had totaal geen resultaat. Toen ik een keer niet kon komen omdat mijn vader was overleden en ik keurig maandags voor 9 uur heb afgemeld, kreeg ik toch gewoon een rekening hiervoor. Erg jammer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bras, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.