Waardering over Bravenboer, R.E.J., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Rockanje - Rockanje op 12 juli 2019

• Artrose

Op aanraden van een vriendin ben ik terecht gekomen bij Remke Bravenboer. Al jaren lang heb ik last van een zeer pijnlijke knie. In 2011 heb ik een kijkoperatie in de knie ondergaan maar daar is niets uitgekomen. Sinds die tijd heb ik pijn, iedere dag.Hoewel ik niet precies zou weten hoe Remke Bravenboer dit zou kunnen oplossen, geef ik het een kans. Het alternatief is volgens mijn huisarts een kunstknie.Eerste indruk, vriendelijke man die goed kan luisteren. Nu kan ik een heel lang verhaal gaan schrijven maar dat doe ik niet. “Ga maar liggen, voel je dit? En dit? En dit? Krak!!!! Pijn weg, he. Tranen vallen over mijn wangen, niet te stoppen zomaar. Wat heb je nou gedaan? Die alles zeurende pijn is weg. Mijn kuitbeenkopje was uit de kom. Niemand die het gezien heeft op ct-scan of MRI en toch is het zo simpel op te lossen.Als alle ontstekingen die zich opgehoopt hebben rond mijn knie, in al die jaren, nu ook langzaam verdwijnen huppel ik weer rond als een jonge meid.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bravenboer, R.E.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.