Waardering over Breda, J.J.M. van, Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Rietkampen - Ede op 9 juni 2011

4.0

Ik heb niet erg positieve ervaringen met deze fysiotherapeut. ik vind hem erg onprofessioneel op meerdere vlakken. hij heeft bijvoorbeeld niets gerapporteerd naar huisarts oid, heeft een verkeerde diagnose gesteld, ondanks dat ik aangaf wat volgens mij het probleem was. vervolgens verkeerde behandeling gehad waardoor er nog meer stuk is. Nu moet ik geopereerd worden. Verder vond ik dat hij iets te persoonlijk deed. Teveel onnodig lichamelijk contact. ongetwijfeld goed bedoeld, maar ik vond het onprettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Breda, J.J.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.