Waardering over Bredewout, D., Fysiotherapiepraktijk Sento Medical Amsterdam Fysiotherapie en Manuele therapie - Amsterdam op 19 augustus 2013

Ik ben nu voor de tweede keer onder behandeling bij Daan (voor twee verschillende sportblessures) en ben zeer tevreden! Daan is professioneel, rustig, prettig in de omgang en zeer betrokken. Hij doet eerst een zeer uitgebreid onderzoek alvorens hij een behandelplan opstelt. Hij werkt zeer resultaat gericht en past de behandeling, indien mogelijk, aan zodat ik de dingen kan blijven doen die ik belangrijk vindt. Het positieve resultaat kwam beide keren sneller dan ik had verwacht! Als laatste: de locatie is prettig en ze zijn zeer flexibel, ik kon op korte termijn terecht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bredewout, D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.