Waardering over Brooijmans, F.A.M., Fysiotherapiepraktijk B&Sis Fysiotherapie - Eindhoven op 20 februari 2014

9.7

Op 11 december 2013 ben ik door Dr. Oosterbos aan mijn schouder geopereerd. 2 Pezen afgescheurd, dus een Cuff-operatie en op 2 plaatsen bot verwijderd. Na 2 weken bij Frans Brooijmans begonnen met fysio-therapie. Het is nu ruim 2 maanden geleden en dankzij Frans en medewerkers kan ik bijna weer alles. Niet alleen zijn zij uiterst kundig, wat natuurlijk het belangrijkste is, maar het is de enige fysio praktijk die ik ken waar het ook nog gezellig is. Lange tafel met altijd koffie, thee en koekjes en behalve gekreund van de pijn wordt er ook regelmatig gelachen, heel belangrijk voor het genezingsproces. Behalve de 1:1 behandeling ook nog diverse oefeningen die je zelf kunt doen. Het is een genot om te zien dat je vooruitgaat en dat mensen elke week weer wat beter functioneren. Ik kan iedereen met schouder en/of knieklachten aanraden naar Frans te gaan. Chapeau, Frans.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brooijmans, F.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.