Waardering over Brouwer, G.J., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapiepraktijk G.J. Brouwer - Apeldoorn op 15 augustus 2013

8.5

Ik ben al Jaren bij Gert-Jan en erg tevreden. Uitleg is misschien niet zijn sterkste punt en heel lang de tijd neemt hij ook niet voor je als dat niet nodig is. Bovendien moet je vaak nog even wachten en is je afspraak meestal wat later dan je gepland had. Maar wat hij doet werkt onvoorstelbaar goed! Ik heb eens doorgevraagd en het er uit moeten trekken maar dan krijg je ook echt een verhaal wat de spijker op zn kop slaat. Ik ging bijvoorbeeld de eerste keer heen voor pijn in mn arm. Een wervel in mn schouders stond scheef die moest over een paar weken tijd een paar keer los gemaakt en de pijn in mn arm was weg! Wow! Nooit meer terug gekomen ook. Nu ga is eens per jaar voor soort van 'apk' vraagt hij niet om hoor maar is wel goed voor je. Want als je te lang doorloopt met iets wat vast zit en het gaat écht veel zeer doen ben je eigenlijk al te laat. Algemene conclusie: de service kan wat beter maar dat valt in het niet bij de kwaliteit en kunde van de behandeling

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brouwer, G.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.