Waardering over Brouwers, B., Fysiotherapiepraktijk Medifit Fysiotherapie, locatie Pellikaan Breda - Breda op 25 oktober 2020

• RSI

Nadat 3 eerdere behandelingen bij andere fysio’s me onvoldoende ondersteund hadden gekozen voor medifit waar ik via de school van mij kinderen mee in aanraking ben gekomen. Gezien de schouderproblematiek en aanstaande operatie onder behandeling van Benjamin gekomen, voor mij een gouden greep. Buiten het eindeloze geduld dat hij heeft gehad tijdens deze lange revalidatie is Benjamin ook zeer kundig en reageert adequaat met het inschakelen van alle andere expertises die ze onder hun dak hebben. Daar waar ik de moed soms verloor kwam hij met alternatieven die de nadruk op het positieve legden en wanneer ik juist de hele wereld aan leek te kunnen daagde hij me uit om de grens op te zoeken. Altijd een luisterend oor. Zeer prettige manier van “samenwerken” en revalideren zeker wanneer je vooruit wil.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brouwers, B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.