Waardering over Brussel, N.A. van, Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie MCN, locatie Loenermark - Amsterdam op 4 september 2019

3 heupoperaties waarvan de laatste een prothese. 7 jaar later nog steeds pijn van rug tot tenen en niet goed kunnen lopen. Nicolas is erg zorgzaam en patiëntgericht. Eerst een goede uitleg over wat ik die 7 jaar steeds verkeerd heb gedaan. Daarna specifieke oefeningen om te leren ontspannen, heup/bekkenmanipulatie ( wat een bevrijding, alles ging doorstromen) andere oefeningen voor thuis. Ook oefeningen op specifieke apparaten om weer balans te krijgen, knie onder controle te krijgen en spieren te versterken.Dacht op een gegeven moment dat mijn doel (normaal, ontspannen en zonder pijn kunnen lopen) bereikt was, maar ik moest nog 2x terugkomen om te ontdekken dat het zelfs nog beter kon: lopen zonder te merken dat je loopt! Perfect dus. ( sluit helemaal aan bij mijn perfectionisme) Toen was hij tevreden. En ik was méér dan tevreden. Meer gekregen dan ik verwacht had.Tussendoor ook veel uitleg gekregen, waardoor ik nu ook weet wat ik wel/niet moet doen om het zo te laten blijven. Het was niet altijd gemakkelijk, je moet je therapeut vertrouwen ( ik was geen gemakkelijke patiënt, vrees ik) maar iedere keer bleek weer dat hij gelijk had, dus toen was het vertrouwen er al gauw. Ben superblij. En Nicolas: heel veel dank voor alles wat je gedaan hebt en voor je geduld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brussel, N.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.