Fysiotherapeut Burgsteden, M.R.G. van

Specialisme
Sportfysiotherapeut
Er zijn 13 waarderingen Waarderen

16 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Fysiotherapiepraktijk Fysiosportief fysiotherapie, locatie Vechtstraat - Groningen

29 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ontzettend goeie behandelingen gehad, weer van 4 km naar een halve marathon kunnen rennen!

19 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Erg prettige samenwerking, we hebben samen bedacht wat het beste is voor mijn voet. Ik werd serieus genomen in mijn ideeën en Marcel was altijd goed bereikbaar, zowel op de mail als voor een...

9.4

10 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Ben bij Marcel onder behandeling geweest voor een slepende achillespees blessure. Hierbij erg goede hulp en adviezen gehad. Loop nu weer pijnvrij marathons. Op hardloopgebied echt een topper.

3 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Kon altijd snel terecht, klachten werden serieus genomen. Goede hulp geboden

7.6

28 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Marcel is enorm deskundig in het behandelen van de klacht en het geven van advies.

1 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Dankzij de behandelingen van Marcel van Burgsteden in korte tijd kunnen herstellen van een spierblessure. Een vaardige fysio met een topsportmindset, denkt mee en is prettig in de omgang.

9.9

13 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

Het is altijd fijn om bij Marcel in behandeling te gaan, hij neemt mij serieus en denkt goed mee over wat de oorzaken kunnen zijn van de klachten. Hij kijkt goed naar het totaalplaatje en behandelt...

9.3

12 februari 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden over revalidatietraject, goede persoonlijke begeleiding + variatie in (sport)oefeningen.

8.7

16 september 2020 - Geplaatst door de redactie

Perfect geholpen op een vriendelijke en resultaatgerichte manier! Goede communicatie over plan, status/resultaten en advies.

14 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Er werd goed naar mij geluisterd en er is goede communicatie tussen ziekenhuis en praktijk. Over het eindresultaat ben ik zeer postief na alle behandelingen. Ook werd er goed gekeken naar wat wel en...

9.1

3 november 2019 - Geplaatst door de redactie

In de voorbereiding op een marathon heeft Marcel mij (preventief) behandeld. Met zijn kennis, vaardigheden en gedrevenheid ben je bij hem in goede handen.

11 oktober 2019 - Geplaatst door de redactie

Ik had veel baat bij de behandelingen van Marcel van Burgsteden. Ik heb hem ervaren als deskundig, prettig in het contact en laagdrempelig. De behandelingen waren prettig en brachten mij verder....

11 september 2019 - Geplaatst door de redactie

Ik kon binnen 2 dagen terecht voor een behandeling. Na de behandelingen voelde ik direct verbetering. Marcel heeft veel ervaring met sportblessures en houdt rekening met de wens om ook gedurende de...

9.8

19 juni 2018 - Geplaatst door de redactie

Erg fijne en vakkundige begeleiding. Goede balans in oefeningen en belasting waardoor ik zeer goed ben hersteld!

9.8

17 november 2017 - Geplaatst door de redactie

Ik kom al jaren bij Marcel en ben hier zeer tevreden over. Ik ben topsporter en ga eens per twee weken langs voor ‘regulier onderhoud’ van mijn beenspieren. Dit bevalt zeer goed en bij eventuele...

16 november 2017 - Geplaatst door de redactie

Eens per week ga ik naar Marcel voor een massage. Zelf ben ik topsporter en train ik 7-12 keer per week. Mijn ervaringen met deze fysiotherapeut zijn zeer positief. Een brede kennisbasis in...

8.3
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 13 waarderingen.