Waardering over Buytenhek, C., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Dubbeldam - Dordrecht op 6 november 2014

9.3
  • Coma

Ik heb in een periode van 3 maanden een herseninfarct tijdens een operatie gehad, wondkoorts aan operatiewond, met gevolg uitval rompbalans, hart infarct, en een dubbele long embolie Dhr. Buitenhek heeft op ons verzoek de revalidatie op de voet gevolgd. En na ontslag uit het revalidatie centrum de nabehandeling overgenomen. twee maal per week bezoek ik de therapeut Buitenhek. En hoewel ik nooit meer de oude zal worden door div.uitval houd dhr. Buitenhek mij goed mobiel. Ik kan mij geen betere voorstellen. Onze dank hiervoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buytenhek, C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.