Waardering over Colli, C.P., Fysiotherapiepraktijk Centrum voor fysiotherapie Colli, Hart voor longen - Utrecht op 8 januari 2017

9.8
  • COPD

Een prettige praktijk zonder veel poespas. Een therapeut met veel verstand van zaken die ook in eenvoudige taal goed kan uitleggen wat ze met je van plan is. Er is veel aandacht voor de persoonlijke omstandigheden van de patient. Waar nodig en met toestemming wordt ook met andere zorgverleners overlegd. De kracht ligt in de persoonlijke benadering en de omgang met patienten. Ze zegt waar het op staat, is realistich, geeft adviezen en tips en heeft een luisterend oor. De omgang met medewerkers is informeel en zakelijk tegelijk en dat dwingt respect af bij haar medewerkers, die haar zeer waarderen om haar grote kennis en ervaring. Met afspraken wordt goed omgegaan mede vanwege het feit dat ze goed op de hoogte is van de situatie van de patient..Ik ben zeer tevreden over de behandeling..Die is soms streng maar rechtvaardig. Er wordt gedisciplineerd behandeld. Bovenal geldt: Voor wat hoort wat. Dat wil zeggen als ik me als patient voor 100% inzet tijdens de behandeling, doe wat me verteld wordt en mijn afspraken na kom, krijg ik 120% terug van de fysiotherapeute die zich voor mij inspant. En het loont. Jammer dat ik geen 11 kan geven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Colli, C.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.