Fysiotherapeut Deen, R.L. van der

Fysiotherapeut

22 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Fysiotherapiepraktijk Fysiosportief fysiotherapie, locatie Vechtstraat - Groningen

3 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Roos is duidelijk in de communicatie en heeft veel kennis van zaken. Effectieve behandeling en kon snel terecht. Blij met het behaalde resultaat!

2 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Roos is een zeer kundige fysiotherapeut met veel kennis van zaken. Ze luistert goed naar de klachten en stemt de behandeling in overleg met je af.

8 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Roos wist precies wat ze bij mij moest aanpakken. De behandelingen en oefenen hadden het gewenste resultaat, namelijk de marathon pijnvrij uitlopen. Ze is zeer kundig en duidelijk in haar...

23 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Het contact met Roos verliep heel prettig, ze was heel goed te bereiken per mail en reageerde erg snel. De afspraken konden steeds erg snel plaatsvinden. De behandeling zelf was fijn, de oefeningen...

8.6

8 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Roos is een fijne fysiotherapeute, die deskundig en gezellig is!

9.1

11 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Deskundige fysiotherapeut, stelt de juiste vragen en komt met snelle diagnose. Effectieve behandelingen, duurt niet langer dan nodig is. Denkt goed mee, geeft praktische thuisoefeningen en reageert...

8.9

5 oktober 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel prettig geholpen. De behandeling bestond uit masseren/kraken en uit oefeningen voor thuis. Deze balans was heel prettig en nuttig. De uitleg en begeleiding was duidelijk en zinvol....

9.3

22 september 2020 - Geplaatst door de redactie

Erg prettig contact. De behandeling ging in goed overleg. De oefeningen waren nuttig en ik werd goed gestimuleerd vol te houden.

14 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Roos is een goede, ervaren fysiotherapeute, die weet wat ze doet. Vanaf het eerste contact had ik het gevoel dat ze precies wist wat er aan de hand was en hoe ze dit kon oplossen. Ze legt duidelijk...

12 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de behandeling omdat de manier zeer effectief was. Slechts drie behandelingen waren er nodig om de pijnklachten snel te laten verdwijnen. Vantevoren wordt duidelijk verteld...

9.9

8 juni 2020 - Geplaatst door de redactie

Heldere en duidelijke analyse van probleem en zeer deskundige begeleiding in het oplossen ervan. Laat de patiënt zelf ook verantwoordelijkheid dragen voor het bereiken van de oplossing.

27 september 2019 - Geplaatst door de redactie

Ik ben erg blij met Roos. Haar behandeling was niet alleen zeer effectief maar ook perfect afgestemd op mijn wensen. Helemaal top!Enige jammer is dat het pand geen airco heeft en dat is midden in de...

16 augustus 2019 - Geplaatst door de redactie

Er wordt echt geluisterd naar de klachten die je hebt en dankzij de professionelateit van de fysiotherapeut worden de klachten ook erg verminderd. Verbeterpunt: meer tijd. Aangezien er 30 minuten per...

23 juli 2019 - Geplaatst door de redactie

Wederom prima en deskundige behandeling, hierdoor weer snel van mijn klachten af.

2 juli 2019 - Geplaatst door de redactie

Roos heeft mij aantal maanden begeleid bij herstel van een hardnekkige rug- en bekken blessure.Haar persoonlijke en enthousiast- motiverende manier van werken heb ik zeer gewaardeerd en heeft tot...

9.8

1 juli 2019 - Geplaatst door de redactie

Mevrouw van Deen (Roos) heeft mij prima geholpen bij het herstel van een opgelopen kwetsuur. Dankzij haar goede handelen verdween de pijn na de eerste sessie al bijna direct als sneeuw voor de zon....

21 juni 2019 - Geplaatst door de redactie

Goede uitleg en weet waar ze het over heeft. Enthousiast alleen soms wat gehaast. Goede fysio.

8.5

12 juni 2019 - Geplaatst door de redactie

Roos is een professionele fysio die de behandeling waar nodig direct aanpast. Dit is heel fijn. Ze luistert naar haar client. Daarnaast is Roos een leuke en vlotte meid die geïnteresseerd is in je...

11 juni 2019 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel tevreden over de goede zorg. Goede behandeling en oefeningen voor de spier waar ik last van had. Roos is erg aardig en fijn in de omgang. Ik raad haar aan iedereen aan!

3 juni 2019 - Geplaatst door de redactie

Behandelkamers zijn een beetje gehorig.Verder hele prettige praktijk en belangrijker medewerkers!

8.7
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 23 waarderingen.