Fysiotherapeut Devilee, R.J.

Fysiotherapeut

Waardering over Devilee, R.J., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Benoordenhout Devilee en Devilee, locatie Oostduinlaan - Den Haag op 25 juli 2017

Rughernia

de eerste keer was een intake, en locatisatie van de klacht. Bij de tweede afspraak werd gevraagd of ik nog last had. De klacht was idd minder geworden. De fysio vond het niet nodig om nog iets te doen, maw, ik stond binnen 3 minuten weer buiten met de 'tip' om een kussen te kopen voor als ik achter computer zit.  De klacht was na 4 dagen weer aanwezig. Ik besloot dus  naar een andere fysio te gaan. Maar Devilee heeft helaas de z.g. 'behandeling'; het 3 minuten gesprek dus, wel gedeclareerd bij mijn zorgverzekeraar. Ik heb hem hierover uitleg gevraagd en zijn antwoord was dat de 3 minuten de behandeling waren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Devilee, R.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.