Fysiotherapeut Dijk, J.S.C. van

Man
Specialisme
Handfysiotherapeut
Er zijn 27 waarderingen Waarderen

Waardering over Dijk, J.S.C. van, Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie van Ham, locatie Haarlem - Prinsen Bolwerk - Haarlem op 18 oktober 2021

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Ik ben heel tevreden over het eind resultaat, in het begin was ik erg huiverig of we het gewenste resultaat wel zoude bereiken. Maar uiteindelijk is dat sneller dan verwacht gelukt. Ook d.m.v. te meten aan het begin en eind van de sessie zag ik de progressie. En Jeroen heeft echt voor mijn gevoel naar alle opties gekeken om mijn vinger die erg krom stond na een breuk zo snel mogelijk weer recht en soepel te krijgen. Ook de oefeningen die ik van hem mee kreeg hadden veel meer effect dan de oefeningen die ik vanuit het ziekenhuis had meekregen. Ik ben blij dat ik op tijd naar een handfysio ben toegestapt in plaats van zelf aan de slag te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dijk, J.S.C. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.