Fysiotherapeut Dijk, J.S.C. van

Specialisme
Handfysiotherapeut
Er zijn 25 waarderingen Waarderen

25 resultaten voor je selectie:

Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie van Ham, locatie Haarlem - Prinsen Bolwerk - Haarlem

8 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik werd heel snel geholpen. Beschikbare tijden voor therapie waren ruim en pasten goed met mijn agenda. Uitleg was duidelijk en behandeling effectief. Mocht ik in de toekomst weer fysiotherapie nodig...

1 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer professionele therapeut. Ervaren en duidelijk qua behandeingsplan.

1 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik kwam met een onaangename pijn in mijn borst/ribben bij Jeroen terecht. Na twee behandelingen was mijn probleem vrijwel opgelost. Erg tevreden over de resultaten en de manier waarop het herstel is...

18 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel tevreden over het eind resultaat, in het begin was ik erg huiverig of we het gewenste resultaat wel zoude bereiken. Maar uiteindelijk is dat sneller dan verwacht gelukt. Ook d.m.v. te...

13 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik had enige tijd last van onderarm/elleboogsklachten. Jeroen van Dijk heeft mij uitstekend geholpen door de spierspanning te verminderen en gerichte oefeningen mee te geven. Heldere uitleg en...

8 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Jeroen neemt de tijd, heeft aandacht en inlevingsvermogen en heeft me zodoende efficiënt begeleid naar een normaal functioneren van m’n hand en pols na de operatie van de polsbreuk.

1 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Behandeling was zeer professioneel en duidelijk. Geweldige handfysiotherapeut.

13 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Klacht serieus genomen. Pijn verholpen en goed doorgezocht naar oorzaak. Onder fijne begeleiding aan de slag gegaan en verholpen.

8 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede en rustige begeleiding. Werd precies verteld wat de bedoeling was van de oefeningen en de behandeling. Voor thuis eenvoudige oefeningen. Zeer tevreden met behaalde resultaat.

19 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Jeroen is deskundig, betrokken en zorgt voor een prettige sfeer.

22 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Bij de eerste afspraak duidelijke anamnese en behandelplan. Duidelijk over wat wel en niet verstandig is qua belasting. Simpele, maar effectieve oefeningen voor thuis. Na 5 afspraken het geplande...

8.9

17 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Jeroen heeft me heel kundig geholpen met mijn polsblessure. Hij legt duidelijk uit wat hij doet en geeft heldere instructies en oefeningen mee. Hij evalueert tussentijds en past daar eventueel het...

16 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden. Het was een vervelende polsblessure maar door de goede begeleiding helemaal verholpen. Erg tevreden dus.

1 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Jeroen is geduldig, prettig in omgang en professioneel. De last in mijn onderrug is door zijn oefeningen verdwenen.

25 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Jeroen onderzocht het probleem kundig en heeft veel oefeningen voor thuis meegegeven. Daarnaast heeft hij mijn spier steeds losgemaakt.

8.9

19 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Luistert goed naar het verhaal en je klachten. Neemt de klacht serieus en kijkt samen naar een manier om deze te behandelen. Geeft goed deskundig advies over hoe om te gaan met de klachten +...

28 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goed behandeld aan langdurige hielspoor klachten. Door goed te luisteren naar wat mijn klachten waren heb ik binnen enkele weken veel vooruitgang geboekt. Professioneel en daadkrachtig. Topper!

23 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

+ goed luisterend oor naar de klachten en behandelen van de oorzaak daarvan + nam voldoende tijd + gaf deskundig advies over hoe je (na de behandeling) om kan gaan met de blessure + dacht buiten de...

8.4

21 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben goed behandeld door Jeroen zeer tevreden

9.4
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 25 waarderingen.