Fysiotherapeut Donkers, R.L.E.

Fysiotherapeut

Geslacht
Man
Er zijn 21 waarderingen Waarderen

Waardering over Donkers, R.L.E., Fysiotherapiepraktijk De Gangmakerij - Tilburg op 2 april 2021

Bejegening

Bespreken voortgang

Bereikbaarheid

Morton neuroom

Ik had al een aantal jaren pijn in mijn voorvoet en alleen met steunzolen kon ik redelijk pijnvrij blijven. Mijn verwachting was dan ook dat ik altijd met steunzolen zou moeten (hard)lopen, tot ik een blog van Rob tegen kwam over Mortons neuroom. In zijn blog schreef hij dat daar vaak wat aan te doen is, dus ik heb een afspraak gemaakt. De pijn in mijn voorvoet is inmiddels weg en mijn steunzolen liggen in de prullenbak. Ik ben heel erg blij met het resultaat en met de duidelijke uitleg van Rob. Daarnaast hebben de gesprekken met Rob mijn kijk op (hardloop)schoenen voor mezelf maar ook voor mijn kinderen veranderd. Als ik nog eens een blessure heb, ga ik zeker met vertrouwen terug!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Donkers, R.L.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.