Waardering over Dumoulin, J.H.C.M., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie Hoek van Holland - Hoek van Holland op 10 januari 2017

9.8
  • Whiplash

De kwalificaties van therapeut en het overige personeel voldoen aan alle verwachtingen. Als eerste wordt er gekeken bij de intake wat voor soort therapie zal worden gevolgd. De gehele anamnese word zorgvuldig en discreet behandeld. Wat prettig is te ervaren, je blijft en bent er mens en de behandeling wordt weloverwogen verricht. Men gaat serieus en gedreven met de patienten aan de slag en er wordt alles maar dan ook alles aan gedaan om de patienten pijnvrij en mobiel te krijgen. Wat ik mede een pre vind er is progressie te zien in de opleiding in de zin dat dezen zich blijven ontwikkelen op medisch gebied wat bijdraagt aan super goede therapeuten. De therapeuten plegen overleg met elkaar en gaan correct ingesteld te werk richting cliënten. Ik denk dat ik deze gedachten kan stellen gezien het feit dat ik in het verleden verschillende praktijken noodgedwongen heb moeten bezoeken. Een laatste opmerking hier ga ik nooit meer weg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Dumoulin, J.H.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.