Fysiotherapeut Dwarswaard, J.

Fysiotherapeut

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

5 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Fysiotherapiepraktijk Fysio Centrum Amsterdam, locatie Centrum, Baarsjesweg - Amsterdam

8 februari 2018 - Geplaatst door de redactie

Goede zorgverlener, luistert naar je klachten, legt de behandeling begrijpelijk uit. Bespreekt in samenspraak de behandeling en je klacht, al met al een zeer goede zorgverlener.

9.8

19 januari 2018 - Geplaatst door de redactie

Jolanda nam elke sessie eerst de tijd om te luisteren, dan te evalueren hoe de periode tussen de afspraken is verlopen om vervolgens te behandelen en erna weer de juisite oefeningen mee te geven. Op...

8.8

8 oktober 2017 - Geplaatst door de redactie

Kon snel terecht (zelfde dag op een zondag), luisterde goed naar aard klachten en vroeg goed door naar de klachten

8 oktober 2017 - Geplaatst door de redactie

Jolanda is iemand die kennis van aandoening en anatomie goed kan combineren met persoonlijke situatie van haar patienten. Ze kan goed luisteren geeft tips hoe je buiten de spreekkamer met je klachten...

8.3

6 juli 2017 - Geplaatst door de redactie

Jolanda wist me meteen op mijn gemak te laten voelen. Ze nam rustig de tijd om me mijn verhaal te laten doen. Ik vond het zeer positief dat ze gewoon de tijd voor me nam. Na het gebruikelijke...

9.7
  • Waardeer deze zorgverlener