Waardering over Eigenhuis, B., Fysiotherapiepraktijk Eigenhuis Fysiotherapie Haarlem - Haarlem op 14 juli 2019

• Posttraumatische stressstoornissen

Ik heb een aantal verschillende behandelingen gehad. Een aantal neuro-musculaire behandelingen. En ook een aantal dry-nidling sessies. Dit bleek ik nodig te hebben doordat stressklachten mijn spieren dusdanig hinder opleverde. Ik heb Bonne als een fijn persoon leren kennen. Hij weet wat hij doet, en is zeer betrouwbaar. Het was voor mij een hele stap! Angst was echter ongegrond! Resultaat was soms direct merkbaar, en  soms na een dag of twee. Zeer beslist kan ik na meerdere behandelingen Bonne aanraden. Ik was ook onder behandeling van een psycholoog. In combinatie is het mij een geweldige manier gebleken om trauma en burnout te lijf te gaan. Bonne dank voor dat je me mij lichaamfuncties hebt terug gegeven! En zeer zeker voor de leuke ontspannen tijd welke we samen hadden tijdens de sessies. Mag ik zeggen een vriend erbij! Hopelijk tot gauw maar dan niet langer meer voor behandeling. Doeg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eigenhuis, B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.