Waardering over Eikema, I., Fysiotherapiepraktijk Meet-ing - Zuidland op 31 december 2017

9.7

Inger is een zeer betrouwbare haptotherapeut. Niet alleen luistert ze, ze weet de keer erop ook nog wat je gezegd hebt. Ze is lief en confronterend met een gezonde dosis humor, precies wat ik nodig had.De persoonlijke aandacht is iets wat ik in de GGZ erg gemist heb en wel iets wat ik bij Inger vond.Ik had het gevoel dat we echt samen aan het werk waren.Zonder twijfel zou ik familie en vrienden naar haar toe sturen en dat doe ik dan ook regelmatig.NB de vraag mbt medewerkers is niet echt van toepassing aangezien Inger solo werkt. Ik heb het toch een 10 gegeven omdat ze wel contact had met mijn psycholoog, wat op die manier ook een soort 'medewerker' is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Eikema, I.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.