Waardering over Essen, J.E. van, Fysiotherapiepraktijk Move2Quality - Houten op 19 augustus 2018

9.7

Brainspotting. Eddy is een bijzonder mens. Via klachten die niet met fysiotherapie konden worden opgelost ben ik begonnen met brainspotting. Het idee hierachter fascineerde me mateloos. Ik zat toen in een diep dal door stress en had al een hoop geprobeerd om mezelf psychisch en lichamelijk beter te maken. Al na de eerste sessies kwamen als vanzelf de emoties los en bracht het ontspanning. Het fijne van brainspotting is dat er geen gesprekken gevoerd hoeven te worden. Ik had daar geen behoefte aan. Na iedere sessie voelde ik me een ander mens. Ontspannen in m'n hoofd, opgelucht, opgewekter. Brainspotting is geen oplossing voor problemen maar het helpt je wel de goede kant op. Op mijn werk zei mijn leidinggevende uiteindelijk dat ze een andere "ik" zag. Dat was de kroon op het werk. Eddy, nogmaals dank!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Essen, J.E. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.