Waardering over Fierlier, M.D., Fysiotherapiepraktijk Fysio Manuele Therapie Gezond Nootdorp - Nootdorp op 1 juni 2016

3.7
  • Rugpijn

Dit is mijn eerste keer dat ik fysiotherapie nodig heb. Helaas ook niet meteen een goede ervaring. Mijn verhaal in het kort. Ik gaf ruim van te voren aan dat een afgesproken tijd voor een afspraak niet zeker was en dat deze kon veranderen. De behandelende therapeut gaf aan hier rekening mee te houden echter op het moment dat ik mijn afspraak wilde wijzigen kreeg ik M.D. Fierlier aan de lijn die niet zo cliënt vriendelijk bleek te zijn en de kosten alsnog in rekening ging brengen. Ik was het hier niet mee eens immers heb ik dit ruim van te voren aangegeven. Dus nu heb ik na rugklachten ook nog eens hoofdpijn. Over de andere medewerkers ben ik wel tevreden die kennen het woord client-vriendelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fierlier, M.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.