Fysiotherapeut Gaag, R.C. van der

Man
Specialisme
Manueel therapeut
Er zijn 11 waarderingen Waarderen

Waardering over Gaag, R.C. van der, Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie4U - Schiedam op 25 november 2019

Peesontsteking

Ik heb bijna drie jaar met chronische achillespeesblessure rond gelopen. Drie fysio's en een sportarts konden mij hier niet vanaf helpen. Vervolgens ben ik bij Rob van der Gaag terecht gekomen. Hij adviseerde een shockwavetherapie (zes behandelingen). Klachten werden hiermee vrij snel minder. Helaas bleken de klachten na een paar weken toch weer wat toe te nemen. Vervolgens een tweede therapie welke, op advies van Rob van der Gaag, werd gevolgd door een viertal PNE-behandelingen. Het resultaat is super. Geheel klachtenvrij en de trainingen (hardlopen) langzaam weer kunnen opvoeren. Ik ben ik inmiddels al een jaar klachtenvrij. Spijtig dat ik pas na 2,5 jaar bij deze fysio kwam. Afspraken maken ging altijd snel en flexibel. Rob legt duidelijk uit waar hij mee bezig is en wat het plan is. Accommodatie was niet super, maar de reden hiervoor was dat de praktijk eerder was afgebrand en na herbouw weer terug moest verhuizen. Voor een tijdelijke oplossing was dit prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gaag, R.C. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.