Fysiotherapeut Gabrees Meiki, A.

Fysiotherapeut

Geslacht
Vrouw
Specialisme
Bekkenfysiotherapeut
Er zijn 50 waarderingen Waarderen

Waardering over Gabrees Meiki, A., Fysiotherapiepraktijk Gijs Fysiotherapie - Haarlem op 8 juni 2016

Botaandoeningen

Ongeveer een half jaar voordat ik Alina voor het eerst zag, kreeg ik last van pijn in mijn bekken, hamstring en piriformis. Lang zitten was pijnlijk, tijdens het lopen had ik last en tijdens dans en yoga werd ik belemmerd in flexibiliteit. Normale fysio hielp niet, tweemaal doorverwezen door de huisarts en uiteindelijk op aanraden naar Alina gegaan. Dat was een verademing. Naast dat ze heel open en vriendelijk is, luistert ze erg goed naar je verhaal, en kijkt ze vervolgens heel precies naar je houding en lijf, om erachter te komen waar je probleem vandaan komt. Je merkt dat ze passie heeft voor haar vak en ze doet er alles aan om alle opties uit te sluiten. Ze kan je goed op je gemak stellen en is bereid om alles rustig aan je uit te leggen. Een half jaar later - na het rechtzetten van mijn stuitje, dry needling en diverse praktische oefeningen met onder andere een pilates bal - heb ik geen last meer van mijn klacht, en is mijn houding enorm verbeterd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gabrees Meiki, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.