Waardering over Geel, K.C.A.C. van, Fysiotherapiepraktijk MEDAP, Fysio-Manuele Therapie, locatie Ringbaan Zuid - Tilburg op 14 juli 2017

• Kniebandletsel

Kevin is een uiterst kundige fysiotherapeut. Ik kom nu voor de 2de keer een jaar revalideren na een vkb operatie en ik kan me geen betere fysio wensen. Maakt altijd wel een plekje vrij, en staat altijd wel met een lach te werken. Dit motiveert mij erg in mijn revalidatie. Daarnaast biedt hij een luisterend oor  en beantwoordt hij alle vragen die je hebt zo goed mogelijk. En geeft hij oefeningen mee naar huis zodat je niet stil hoeft te zitten. Verder legt hij altijd precies uit wat hij doet, wat erg prettig is. En mocht je tegen problemen aanlopen in de revalidatie, dan komt hij met genoeg oplossingen of verandering van plan van aanpak.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Geel, K.C.A.C. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.