Fysiotherapeut Geryszewski-Admiraal, K.

Geslacht
Vrouw
Specialisme
Manueel therapeut
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Geryszewski-Admiraal, K., Fysiotherapiepraktijk Praktijk Hoornse Hof / Geryszewski - Delft op 26 september 2017

Deze mevrouw is primair met zichzelf bezig en lijkt het patientbelang maar bijzaak te vinden, nauwelijks verdieping in de klacht en direct met een behandeladvies klaar. (in mijn geval wist ze na iemand gesproken te hebben die de dezelfde sport beoefend,  ineens wat er moest gebeuren). let op dit doet ze vrijwel zonder bewegingsonderzoek!  en dan de frequentie van 1 x maand als behandeling, waardoor naar mijn mening geen optimale inspanning is om de klacht te verhelpen. Ik ga liever naar een fysiotherapeut die graag de oorzaak serieus onderzoekt en mij ook een snel van het probleem wil afhelpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Geryszewski-Admiraal, K.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.