Waardering over Ghoochannejhad, M., Fysiotherapiepraktijk Fysiotherapie en Training Vos en Ghoochannejhad - Leeuwarden op 22 februari 2017

9.7
  • Hamstringletsel

De afgelopen twee jaar was ik bij een andere fysiotherapeut en viel ik na de behandeling steeds terug. Daarna ben ik verwezen naar Mehdi en hij had meteen een duidelijk plan hoe om te gaan met de blessure. Er zit een duidelijke opbouw in de oefeningen zodat mijn hamstring niet te snel en te veel belast werd. Na een paar sessies binnen zijn we als laatste test buiten gericht gaan oefenen op het voetbalveld zodat het zeker was dat ik niet (weer) te vroeg zou beginnen met de voetbaltraining. Nu voetbal ik weer een paar weken en heb geen terugval of last gekregen. Zeer zeker dankzij Mehdi.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ghoochannejhad, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.