Waardering over Goedhart, Q.S., Fysiotherapiepraktijk Fysius Rugexperts Nijmegen - Nijmegen op 15 maart 2019

9.3
  • Rugpijn

Ik kreeg erg veel pijn aan mijn stuit/onderrug. Hiervoor kon ik niet terecht bij veel fysiopraktijken en ik werd geadviseerd om op zoek te gaan naar een rug-/bekkenspecialist. Via Fysius ben ik terecht gekomen bij Quirine. Zij heeft onderzoek gedaan en de conclusie was dat ik bekkeninstabiliteit heb wat de pijn veroorzaakte. Aangezien ik niet zo heel fit was, heeft zij oefeningen afgestemd op mijn fysieke staat. Dit hebben we geoefend en gaf het gewenste effect – minder last. Zo zijn we de oefeningen op gaan bouwen en uiteindelijk toen mijn stabiliteitsspieren sterker zijn geworden hebben we een sportschema opgesteld. Daarnaast zorgde Quirine ervoor dat mijn rug elke behandeling even los werd gemaakt. Ze luistert goed en vraagt ook goed door naar wat je wel of niet hebt (gedaan). Ze geeft inhoudelijke informatie over hoe de spieren werken en wat de oefeningen doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Goedhart, Q.S.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.