Waardering over Gökemeijer, J., Fysiotherapiepraktijk FysioXpert Heiloo - Heiloo op 27 november 2013

9.7

Ik had een hele vervelende achillespeesblessure. Joep heeft allereerst duidelijk aangegeven wat er mis was en hoe hij dit wilde behandelen. Hierop volgde een prima behandeling, waarbij hij inspeelde op de informatie die ik hem aanleverde over mijn bevindingen. Joep legt altijd duidelijk uit hoe hij mijn informatie interpreteert en wat hij daar mee doet in de behandeling. Inmiddels ben ik 2 maanden klachtenvrij en sport weer bijna op mijn oude niveau. Ik heb enige ervaring met diverse fysiotherapeuten opgedaan. Mijn bevindingen met Joep/FysioXpert zijn alleen maar positief. Goede locatie van de praktijk, veel parkeerruimte, dicht bij het ns station en een goede behandeling met bijbehorend resultaat.

Bent u of werkt u voor Gökemeijer, J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.