Waardering over Griffioen, Y., Fysiotherapiepraktijk Praktijk voor fysiotherapie Griffioen en van Waveren - Alphen aan den Rijn op 13 juni 2012

8.8

Zie eerdere beschrijving over deze praktijk in het algemeen van mij: ik ben (godzijdank) al jaren chronisch onder behandeling bij Yvonne Griffioen, zij doet ook huisbezoeken en vanwege mijn invaliditeit kan dat ook niet anders, maar ze is een hele goede naar mijn (subjectieve, maar geprobeerd objectief te beoordelen) oordeel. Ze is empathisch ingesteld, net zoals haar collega´s, vriendelijk, erg belangrijk: eerlijk en gaat tot het uiterste, maar zal nooit zo ver gaan dat het pijn gaat doen. Oprecht 1 van de aanraders van deze praktijk! Professioneel, Probeert altijd een oplossing te vinden, ook bij plotselinge pijn en heeft tal van adviezen. Iemand waarmee je makkelijk en professioneel samenwerkt, óók met andere hulpverleningsinstanties (een MDO (multi Disciplinair Overleg) zal ze nooit overslaan tenzij het niet over haar vakgebied gaat. Aangeraden door mijn huisarts destijds, en terecht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Griffioen, Y.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.