Waardering over Groenewoud, D.J. van, Fysiotherapiepraktijk Fysio Quality - Amstelveen op 19 augustus 2013

9.7

Na het oplopen van een pittige nek/schouder blessure tijdens MMA was ik lange tijd niet meer in staat om te trainen. Ook in het dagelijkse leven had ik de grootste moeite om te functioneren. Na een aantal therapeuten te hebben gehad kwam ik bij Diederick terecht. In de loop van de behandelingen kwamen wij steeds dichterbij de oorzaak. Dit door zeer goed te luisteren naar mij en wat mijn klachten tussen de behandelingen in waren. Hij zoekt gericht, behandeld en manipuleerd voorzichtig (zonder zich te gedragen als een kraker), geeft tips en oefeningen om zwakke punten aan te laten sterken. Dry-needling werkte bij mij zeer goed en ook daar keek hij verder dan de oppervlakkige klachten. Als manueel/fysiotherapeut is hij in mijn ogen een verademing.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groenewoud, D.J. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.