Fysiotherapeut Groot, I.L. de

Fysiotherapeut

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

5 resultaten voor je selectie:

Fysiotherapiepraktijk Sportrevalidatie Hilversum, locatie Zeverijnstraat - Hilversum

8 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

As a corporate athlete, I am expected to bring the A-game to the board-room 24/7 and Leanne is critical to making that happen. Leanne's empathetic listening skills, critical problem-solving ability...

13 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring met Leanne de Groot is zeer goed. Ik had, denk ik, een vrij complex klachtenbeeld en zij bleef haar best doen om steeds verder te onderzoeken wat er aan de hand kon zijn en hoe we dat...

8.9

27 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Leanne is erg kundig. Ze is professioneel en serieus met haar vak bezig. Daarnaast heeft ze ook oog voor de persoon achter de klacht, heel fijn!

10 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Goed en correct geholpen, zeer tevreden hoe ik ben geholpen en hoe ik te woord werd gestaan. Mocht ik op een later tijdstip toch weer therapie nodig hebben meld ik mij weer aan bij Lianne.

6 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Sinds ik onder behandeling ben van fysiotherapeut L. de Groot, is de last van mijn schouder aanzienlijk minder. Ze heeft me erg goed en doeltreffend behandeld. Van mij krijgt ze een dikke 10. Dank je...

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 5 waarderingen.