Waardering over Ham, C.G. van, Fysiotherapiepraktijk In 2 Fysio - Waddinxveen op 17 november 2017

9.8
  • Rugpijn

Ik kwam in eerste instantie voor schouderklachten na een operatie. Daar kwam rugpijn bij na een gebroken wervel waar men in het ziekenhuis een verboplastiek-behandeling hadden gedaan, hetgeen averechts heeft gewerkt. Aangezien ik een hersentumor heb en nu de gevolgen van de bestraling ondervind, hetgeen resulteerde in een paar tia's en uiteindelijk een hersenbloeding, waardoor ik linkszijdig praktisch verlamd ben. Arm helemaal, linkerbeen niet maar ik kan niet meer los staan en ben afhankelijk van allerlei hulpmiddelen. Carola kan m'n klachten niet weg krijgen, maar ze zorgt er wel voor dat m'n ledematen een beetje beweegbaar blijven en dat voor mij de kwaliteit van leven niet afneemt. Ze is héél nauwgezet en betrokken. Toen ik net uit het ziekenhuis kwam, kwam ze 4x in de week om me te behandelen omdat in de eerste 6 weken de meeste kans op herstel is. Aangezien dathelaas niet gebeurde komt ze al vanaf eind 2015 3x in de week hier om me te behandelen. Ik zou niet zonder  haar behandelingen nog zoveel kunnen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ham, C.G. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.