Fysiotherapeut Heijenk, W.

Man
Specialisme
Manueel therapeut
Er zijn 62 waarderingen Waarderen

Waardering over Heijenk, W., Fysiotherapiepraktijk Paramedisch centrum Luxor - Zeewolde op 6 maart 2018

Chronische pijn

Ruim 25 jaar chronische schouder klachten, waarvoor zelfs 2 maal voor niets geopereerd. In totaal ruim 150 fysio behandelingen gehad bij diverse fysiotherapeuten die liever aan je verdienen dan je genezen. Uiteindelijk nu door gestuurd door dr. Van der List naar de heer Heijenk deze noemt hem niet voor niets een schouder fluisteraar, want sceptisch als ik binnen kwam, zo verbaasd en zelfs emotioneel ging ik weer huiswaarts. Binnen 1 behandeling met wat simpele oefeningen liet hij mij mijn armen omhoog doen wat voor het eerst sinds jaren pijnvrij ging. Vol ongeloof keek ik Wieger aan en wist dat er nog hoop is op een pijnvrij bestaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heijenk, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.