Fysiotherapeut Heijenk, W.

Man
Specialisme
Manueel therapeut
Er zijn 53 waarderingen Waarderen

Waardering over Heijenk, W., Fysiotherapiepraktijk Paramedisch centrum Luxor - Zeewolde op 23 maart 2016

Botbreuken

Sinds een gebroken schouder en whiplash heb ik heel veel last van me schouder en kon hem in het dagelijkse leven zo goed als niet gebruiken. Na me operatie in de Bergman heb ik voor dat ik bij W. Heijenk terecht kwam 4 fyshiotherapeuten gehad. Tijdens me herstel gebeurde er totaal niks en als ik dan in de Bergman kwam werd me gevraagd wat de fysio met me had gedaan. Op het moment dat ik het vertelde werd mij door de behandelend arts geadviseerd naar een andere fysio te gaan omdat zei mij oefeningen laten doen die ik nog lang niet mocht doen. Ze hadden totaal geen idee wat ze aan het doen waren. Toen werd mij bij de Bergman voorgesteld naar W. Heijenk te gaan omdat hij veel verstand heeft van schouders. Ik vond dat eigenlijk te ver want ik kom uit noord Holland en het is een uur rijden om er alleen te komen. Maar na 4 fysiotherapeuten waar ik geen vooruit gang boekte dacht ik hij word niet voor niets aangeraden bij de Bergman. Ben blij dat ik dat besluit heb genomen. Sinds ik bij W. Heijenk onder behandeling ben ben ik zover vooruitgegaan dat ik me schouder en arm gelukkig weer in het dagelijkse leven kan gebruiken. Op het moment dat je bij hem binnen komt hoor je dat hij veel verstand heeft van waar hij mee bezig is maar ook goed luisterd en dat heb ik vaak gemist bij me vorige fysiotherapeuten. kan iedereen aanraden die twijfelt omdat het bijv te ver is om het toch te gaan. W. Heijenk is een top fysiotherapeut.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heijenk, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.